Thursday, July 17, 2014

Langkah Pertama

 
 


Hi semua,

Saya baru memulakan langkah dalam dunia blogger nie. Dunia baru untuk saya, masih dalah proses pembelajaran untuk mencantikkan blog saya dengan warna warni kehidupan. Blog ini wujud kerana saya mengambil langkah pertama untuk memulakan businessonline disamping melangkah hari-hari yang mendatang sebagai seorang ibu dan khalifah di bumi Allah ini.

Kenapa saya memulakan businessonline bersama GLAM (Green Leader Academy Malaysia)? Disamping untuk menjana pendapatan sampingan untuk masa depan yang lebih cerah, business nie juga mudah sebab hanya ONLINE, gunakan semua social media yang ada seperti FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOG dan lain2 social media yang ada.

Selain tu, perbagai ilmu dan petua akan diajarkan secara PERCUMA!! Yea, tak perlu bayar apa-apa untuk mendapatkan khidmat nasihat daripada mentor-mentor yang sudah berjaya menggengam sideincome hingga 5-6 angka sebulan. Mereka tidak lokek dengan ilmu untuk kita sama-sama berjaya menjana pendapatan seperti mereka.

Saya juga masih belajar, so ayuh kita sama-sama menggerakkan taraf ekononomi kita untuk terus maju dalam bidang perniagaan online ^_^*











No comments:

Post a Comment