Wednesday, July 1, 2015

Be Amazing July


Image result for july quotes


Salam Semua hari nie dah masuk bulan Julai pon,  14 hari dah kita berpuasa..Alhamdulilah syukur sesangat masih boleh lagi bernafas dan membuat amal ibadat.Syukran.

Anda semua macam mana puasa tak?? Terawih ??  Mestilah kan ..saja jew main acah2 tanya nie..hehe

 Amazing July ...

kenapa bagi I amazing??
Sebab Bulan Julai nie dia 2nd half of the year, If you need to perform yourself to be more solid, more presentable  or shining(sinar2 gitu) ha..kenalah gandakan usaha untuk memperoleh apa yang anda hajatkan. Sebab 1st half ( early of the year ) anda terlepas pandang . Betui dakk , if kita berkerja pon begitu jugak management akan beritahu..1st half and 2nd half ....kan kan.  So sebagai perkerja or businessonline kita kena ada panduan kita dan goal kita yer.



 
Work Hard and Work Smart too yer..
 
 
Di sini saya nak share Jelly People, Nampak tak gambar nie?? Lihat dan pikir sekarang anda berada di mana? atas sekali? pertengahan? bawah ? masih bertahan, masih goyang -goyang atau jatuh terus. Cuba imagine dimanakah anda sekarang dan apakah vision anda untuk ke atas sekali?
 
 
 
 
So this also apply to our ibadat jugak ..where are we now! solid or still hanging? so apa 2 kita nak buat mesti sama rata , consistency kena ada. Sebagai manusia kita nak kedua-duanya.
 

Banyak sangat celoteh nie....hmm
Lagi 2 minggu jer nak raya.
 
Bagaimana persiapan ..Everything dah ready ka?
Huhu..kat online ada jual macam2  baju raya, biskut raya, Promosi produk kesihatan Raya pon ada menggodakan para wanita . Memang rambang mata uolls.
 


Insyallah semoga kedatangan bulan nie yang mendatang ni memberi sinar untuk Jula  terus maju dalam business. Semoga Jula  dapat naik pangkat, dengan berkat usaha TEAMWORK dari mentor dan leader dalam business. Semoga Jula  terus success bersama rakan-rakan niaga yang lain. Doakan Jula taw naik pangkat tau!!

 Mudah2-an diberkati segala usaha kita..
Masa berlalu sangat pantas mcm kilat ...zap zuss...tengok2 jam dah nak Asar.

So balik kerja nanti leh singgah Pasar Ramadhan macam-macam ada.
berbuka , masa tulah dok kalut macam2.

Salam Semua.



~Jula Ames~

0164939195

No comments:

Post a Comment