Friday, February 6, 2015

Sharing Shaliza Aziz Success Story

Berniaga Dalam Talian - Sinar Harian dated 1 Feb 2015



Alhamdulillah, di beri peluang untuk berkongsi pengalaman berniaga dalam talian or online business. Actually tak pernah sangka akan bertukar kerjaya. Bila dah lama bekerja ni sebenarnya rasa selesa sangat dengan current kerja. So masa mulakan business online pun hanya nak buat part time. Itupun sebab desakan kewangan. Kadang-kadang untuk berubah perlu berani. Perubahan sebenarnya bagus untuk challenge kemampuan diri kita.


For full story, boleh baca di sini.






Thanks pada Sinar Harian especially Kak Gee & Amalia for this artikel. Thanks to Haizal Zainal juga for the earlier photoshoot. Bila Sinar Harian minta gambar keluarga teringatphotoshoot hari tu. Else susah nak ada gambar bertiga, yelah kan hubby yang kena ambilkan gambar hehe. Thanks to all yang support ieja juga especially husband, anak, family & of course my business partners, The Diamond Circle team. 


Pada yang nak mulakan business tu, jangan takut-takut. Rezeki anda 9/10 dari business ni. Pada yang nak tahu macam mana ieja mulakan this business or how ieja run this business boleh pm me too. Ieja dulu pun masa nak mula berbusiness pun takut-takut tapi ieja tengok ramai yang berjaya. Yang bertahan lebih 20 tahun pun ada. Ieja jadikan itu sebagai sumber motivasi. 

Jika mereka boleh, apa bezanya kita kan. Alhamdulillah, ieja sendiri dah lebih 3 tahun dalam business ni. Makin faham & makin senang nak uruskan business. Now my turn untuk guide usahawan baru pula. Semoga semakin ramai yang berjaya. Good luck & thanks for reading this entry.


Mahu berubah ke hadapan
 sila hubungi Jula 0164939195

No comments:

Post a Comment